[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Toimittaminen
Tilattujen tuotteiden toimitusaika on 2–8 arkipäivää. Poikkeuksellisista toimitusajoista (esim. ennakkotilaus) on maininta tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Onnistuneesta ostosta tulee tilausvahvistus oston yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Se toimii myös kuittina ostoksesta ja mahdollisena takuutodistuksena. Sekä siitä löytyvästä linkistä voit tehdä myös mahdolliset tuotepalautukset ja vaatteiden koon vaihdot.
Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman.
Mahdolliset viivästykset tuotteiden valmistuksessa/ toimituksissa pyritään aina ilmoittamaan asiakkaalle mahdollisimman pian.
Toimitusmaksut
Nouto postin pakettiautomaatista
4,90 € per tuote. Mikäli tilaat useamman tuotteen kerralla, on postimaksu 8,90 €. Mahdolliset alennus kampanjat postimaksuissa ilmoitetaan sivustolla aina erikseen. Mikäli tilaat yli 60,00 € edestä, toimitus on ilmainen.
Money Shot kiekot
Money Shot kiekoissa voi olla useampaa väriä tai värisävyä. Värisävyt, kuvion voimakkuus, kuvion muoto ja stämpin väri vaihtelee. Kiekkojen painot vaihtelevat 172g-175g välillä. Valitsemasi kiekon väritoive pyritään toteuttamaan varastosaldojen mukaan. Mikäli haluamaasi väriä ei löydy, lähetämme varastossa olevaa väriä olevan kiekon. Tilausta tehdessä hyväksyt mahdolliset muutokset kiekon värissä.
HUOM! Stämpin väri ja kiekon väritys vaihtelee. Tuotekuvat ovat vain esimerkkikuvia.
Kiekkojen palautukset
Kaikki kiekot tarkastetaan ennen lähettämistä asiakkaille. Kiekkojen palautuksia emme ota vastaan, mikäli paketti on avattu. Avaamattoman paketin voit palauttaa palautusohjeiden mukaisesti.
Vaatteiden palautus ja vaihto
- Tuotteiden ensimmäinen koon vaihto ilmaiseksi ja sitä seuraavat vaihdot yllä olevan taulukon mukaisesti.
- Mikäli palautat tuotteita, maksettavaksi jää silti aina toimitusmaksu.
- Kaikilla normaalihintaisilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus.
- Vaatteiden/ tuotteiden pitää palautushetkellä olla täysin puhtaat ja myyntikuntoiset (ei eläinten karvoja, pölyä, minkäänlaisia kulumia tai hankaumia tms). Vaatteet pitää pakata siististi takaisin laatikkoon ja myyntipakkauksen on oltava uuden veroinen.
Verkkotilausten palautusohjeet
Vaatteet voi palauttaa, vaihtaa toiseen kokoon tai kokonaan toiseen tuotteeseen.
Verkkotilausten palautus toimii kuitista löytyvän asiakaspalautuslinkin kautta, joka löytyy sähköpostissasi. Seuraa linkin ohjeita. Asiakaspalautuslinkin kautta saat heti tiedon löytyykö sinulle vaihtokoko tai tuote ja näin pystymme varaamaan sen sinulle varastostamme.
- Postipalautukset postitetaan Postin toimipisteestä (ei lokerosta!) seuraavaan osoitteeseen:
Lucky Discs Oy, Mäkipuistontie 3, 28430 Pori. - Huom! Älä lähetä palautusta postin automaatilla ts., viekö niitä lokeroon, emme nouda ks. lähetyksiä ja ne palautuvat sinulle.
- Jos postitat tuotteet takaisin, varmistathan, että tuote palautuu meille täydellisessä kunnossa olevassa myyntipakkauksessaan käyttämättömänä. Voit lähettää paketin takaisin esimerkiksi samassa paketissa missä sait sen.
- Kirjoita viesti paperille ”palautus” tai ”vaihto kokoon XX”. Sen lisäksi kirjoita paperiin nimesi, tilausnumero, puhelinnumerosi ja osoitteesi. Tämä prosessi on tuplavarmistus, että vaatteet tulevat sinulta. Tärkeintä on kuitenkin, että olet tehnyt palautuksen/vaihdon sähköpostista löytyvän kuitin asiakaspalautuslinkin kautta.
- Teemme maksupalautuksen tai laitamme uudet vaatteet tulemaan tilalle, kun lähettämäsi vaatteet saapuvat.
Ensimmäinen koon vaihto on ilmainen. Tätä seuraavat vaihdot sekä kaikki palautukset kohdan TOIMITUSMAKSUT mukaisesti eli 4,90 € per palautus + postimaksu 4,90 €. summa vähennetään palautettavasta summasta tai laskutetaan asiakkaalta.
Reklamaatiot
Tuotereklamaatioiden kohdalla ota aina yhteys asiakaspalvelu@luckydiscs.fi
Sähköpostissa tulee olla tosite ostosta (kuitti myymäläostosta tai verkkotilauksesta), sinun yhteistietosi, sekä syy miksi haluat reklamoida. Jos mahdollinen ongelma on silmin havaittavissa, toivoisimme myös, että liität kuvan viestiin.
Vastaamme sähköposteihin normaalisti 1–3 arkipäivän kuluessa.
Huom! Tilanteissa, joissa lähetät meille reklamoitavan tuotteen tarkastusta ja mahdollista käsittelyä varten liitä paperille nimesi, tosite ostosta (kuitti myymäläostosta tai verkkotilauksesta) puhelinnumerosi ja osoitteesi. Tämä prosessi on varmistus, että tuotteet tulevat sinulta.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]